Google_Analytics_DT_January_2020
14/02/2020
January: A Month of Success for Digital Tree

January was a major success for Digital Tree Media (DTM), as according to the statistics provided by Google Analytics, it recorded a total of 29.108.242 pageviews*, the highest traffic number ever for the company.

Specifically, Kerkida.net remains on top, by some distance from other sports webpages in Cyprus, with 17.907.130 pageviews*, while it recorded a 69,65% increase in unique visitors compared to 2019.

Our journalistic webpages Offsite and Brief, focusing on the creation of quality original content, managed, steadily and methodically, to reach 767.146* and 194.656* unique visitors, and also recorded a 23,33% and 35,74% increase compared to last month, respectively.

MyLife proved that quality in lifestyle webpages matters, by reaching 130.219* unique visitors (a 44,05% increase compared to December 2019), while at the same time, Avant-Garde recorded 116.346* unique visitors (a 49,83% increase).
Car managed to double its unique visitors, thanks to its specialised content and very dedicated readership. 

Christos Savvidis, Managing Director of DTM, stated: ‘We are particularly satisfied with the results of the first month of 2020. We believe they are the results of the hard work of our journalistic and technical teams, as well as of the methodical and strategic development that is designed and implemented by our directorial team. We surely will not stop here. We constantly try to improve and offer upgraded services and products to our readers and advertisers’.

You can view the results in detail here.
 

*Source: Google Analytics **Source: KOED

**The measurements of our webpages are certified every month by a third independent party and are posted, per the statute, on KOED’s official webpage, of which we are members.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ο Ιανουάριος αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχημένος για την Digital Tree Media (DTM) αφού, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία των Google Analytics, καταγράφηκαν  29.108.242 συνολικά pageviews*,  η υψηλότερη επισκεψιμότητα από τη μέρα δημιουργίας της εταιρείας. 

Συγκεκριμένα, η Kerkida.net παραμένει κυρίαρχη με μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις αθλητικές ιστοσελίδες της Κύπρου, με  17.907.130 pageviews*, ενώ σημείωσε αύξηση 69,65% στους μοναδικούς επισκέπτες, σε σχέση με το 2019. 

Οι ειδησεογραφικές μας ιστοσελίδες Offsite και Brief, επικεντρωμένες στην ανάπτυξη ποιοτικού πρωτογενούς περιεχομένου κατάφεραν, σταθερά και μεθοδικά, να αγγίξουν τους 767.146* και 194.656* μοναδικούς επισκέπτες αντιστοίχως, μια αύξηση που αντιστοιχεί σε 23,33% και 35,74%,  σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

Το MyLife απέδειξε ότι η ποιότητα μετράει και στις lifestyle ιστοσελίδες, πετυχαίνοντας να φτάσει τους 130.219* μοναδικούς επισκέπτες (αύξηση 44,05% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2019), ενώ παράλληλα, η Avant-Garde κατέγραψε 116.346* μοναδικούς επισκέπτες (αύξηση 49,83%).

To Car, με εξειδικευμένο περιεχόμενο και πολύ συγκεκριμένο αναγνωστικό κοινό, διπλασίασε τους μοναδικούς του επισκέπτες.

Ο Χρίστος Σαββίδης, Managing Director της DTM, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα που σημειώθηκαν τον πρώτο μήνα του 2020. Θεωρούμε ότι είναι το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς των δημοσιογραφικών και τεχνικών μας ομάδων, αλλά και της μεθοδικής και στρατηγικής ανάπτυξης που σχεδιάζει και εφαρμόζει η διευθυντική μας ομάδα. Σίγουρα δεν σταματάμε εδώ. Συνεχώς προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε και να προσφέρουμε στους αναγνώστες και τους διαφημιζόμενους αναβαθμισμένες υπηρεσίες και προϊόντα». 

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα εδώ.
 

*Πηγή Google Analytics  **Πηγή ΚΟΕΔ

**Οι μετρήσεις των ιστοσελίδων μας πιστοποιούνται κάθε μήνα από τρίτο ανεξάρτητο φορέα και αναρτώνται, σύμφωνα με το καταστατικό, στην επίσημη ιστοσελίδα του ΚΟΕΔ, του οποίου είμαστε μέλη.