treedia digital tree
30/09/2024
Digital Tree is joining forces with Treedia to expand its DOOH marketing network!

Treedia is a DOOH service that equips brands with the most innovative omnichannel advertising solutions, while creating a new ecosystem of professionals devoted to sustainability and social responsibility. Treedia’s commitment: “Every month, we plant an area of land in Cyprus with trees, equivalent to the size of all of our digital billboard screens combined.”

This strategic move, marks another step in Digital Tree’s long-term plan of expanding and diversifying the marketing services it offers, as it aims to provide its clients with the best Digital-Out-Of-Home marketing services. 

“Our collaboration with Treedia shows our commitment to grow and innovate, as we are always on the lookout for ways to expand and improve our services in new and exciting ways. We believe that DOOH marketing is a very effective method that allows us to approach advertising from an entirely different angle, thus making us more agile and our services more versatile. Everyone at Digital Tree is thrilled with this collaboration and we are looking forward to beginning our journey with the talented people of Treedia”, stated Phanos Demetriou, CEO of Digital Tree.

 

“For us, the collaboration with Digital Tree was a natural progression from the very beginning, due to the shared digital character and culture of our organizations, as well as our common commitment to responsible advertising. We are especially proud that our Digital Billboards network is joining the Digital Tree portfolio.

As a result, Digital Tree will hold exclusive rights to the commercial aspect of our premium digital screens. In practice, this will allow us to focus on our two key pillars: first, providing marketers in Cyprus, more modern, contemporary, and responsible digital-out-of-home advertising solutions; and second, to contribute our part in making Cyprus a little greener than it was yesterday.

It is rather an open call to all marketing professionals in Cyprus, and we hope it will be appreciated, by supporting us through their outdoor advertising budget”, stated Sotiris Karotsakis, founder and CVO of Treedia.

Η Digital Tree ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Treedia για την επέκταση του δικτύου DOOH marketing της. 

 

Η Treedia παρέχει υπηρεσίες DOOH (Digital Out of Home) ή απλούστερα εγκατάστασης Digital Billboards εξωτερικού χώρου και ενοικίασης του διαφημιστικού χώρου. Η ειδοποιός διαφορά της είναι ότι οι λύσεις που παρέχει σέβονται το περιβάλλον, καθώς και ότι κάθε διαφήμιση ανάλογα με τον προϋπολογισμό της θα μεταφράζεται άμεσα σε δενδροφυτεύσεις σε όλη την Κύπρο.

 

Αυτή η στρατηγική κίνηση αποτελεί ένα ακόμη βήμα στο μακροπρόθεσμο πλάνο της Digital Tree για την επέκταση και διαφοροποίηση των υπηρεσιών μάρκετινγκ που προσφέρει, με στόχο να παρέχει στους πελάτες της τις καλύτερες υπηρεσίες Digital Out-Of-Home.

 

«Η συνεργασία μας με την Treedia υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να αναπτυσσόμαστε και να καινοτομούμε, καθώς είμαστε πάντα σε αναζήτηση τρόπων για να επεκτείνουμε και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας με νέους και συναρπαστικούς τρόπους. Πιστεύουμε ότι το DOOH είναι μια πολύ αποτελεσματική μέθοδος που μας επιτρέπει να προσεγγίσουμε τη διαφήμιση από μια εντελώς διαφορετική οπτική γωνία, καθιστώντας μας πιο ευέλικτους και τις υπηρεσίες μας πιο πολυδιάστατες. Όλοι στον Όμιλο Digital Tree είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή τη συνεργασία και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας με τους ταλαντούχους ανθρώπους της Treedia», δήλωσε ο Φάνος Δημητρίου, CEO της Digital Tree.
 

“Για εμάς, η συνεργασία με την Digital Tree από την πρώτη στιγμή αποτέλεσε φυσική εξέλιξη, λόγω της απόλυτης ταύτισης των οργανισμών μας μέσω του κοινού μας digital χαρακτήρα και κουλτούρας, αλλά και της κοινής δέσμευσής μας για υπεύθυνη διαφήμιση. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που το δίκτυο των Digital Billboards μας εντάσσεται στο δυναμικό της Digital Tree.

Συνεπώς, η Digital Tree έχει την αποκλειστικότητα και αναλαμβάνει πλήρως το εμπορικό κομμάτι των premium οθονών μας. Αυτό, στην πράξη, θα μας βοηθήσει να επικεντρωθούμε στους δύο βασικούς μας πυλώνες: αφενός, στο να προσφέρουμε στους marketers της Κύπρου, λύσεις εξωτερικής διαφήμισης πιο σύγχρονες, πιο μοντέρνες και πιο υπεύθυνες· αφετέρου, να βάλουμε το δικό μας λιθαράκι για να κάνουμε την Κύπρο λίγο πιο πράσινη από ότι ήταν χθες.

Είναι, αν θέλετε, ένα ανοιχτό κάλεσμα προς τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ στην Κύπρο το οποίο ευελπιστούμε ότι θα αγκαλιαστεί”, δήλωσε ο Σωτήρης Καροτσάκης, ιδρυτής και CVO της Treedia.