daphne-socratous-ergodotisi
02/05/2022
Η Customer Support and Sales Manager της Ergodotisi ανατρέπει το παιχνίδι των sales

In 2018, Daphne Socratous joined Ergodotisi.com’s team, as a Customer Support & Sales Executive. Her main mission was the efficient service of the company’s customers, as well as its enhancement, and the development of the appropriate strategies that would lead the company to success.

After 4 and a half months, she was promoted to Customer Support & Sales Manager. 


From the very first year of undertaking her new duties, she helped increase the company’s revenue by more than 13,5%, and after approximately two years the company’s revenue went up by 40%!
Currently, Daphne’s primary goal is to build the largest Customer Support & Sales team. Her skills, capabilities, company knowledge, and leadership abilities are the virtues that made her stand out and solidified her as the ideal candidate for the position of Customer Support & Sales Manager in Ergodotisi.

In 2015, Daphne completed her studies in the Department of Social & Political Sciences at the University of Cyprus. Afterward, she cooperated for 4 years with TSYS - one of the largest multinational companies in the field of financial services.

Anyone who has worked with Daphne describes her as an anthropocentric person, with persuasive skills, active listening, and high emotional intelligence. The aforementioned exceptional skills allow her to offer top-quality services to the company’s clients.
 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Το 2018, η Δάφνη Σωκράτους εντάχθηκε στην ομάδα της Ergodotisi.com, ως Customer Support & Sales Executive. Βασική αποστολή της ήταν η αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας, η ενίσχυση της ανάπτυξής της και η δημιουργία των καταλλήλων στρατηγικών που θα οδηγήσουν την εταιρεία προς την επιτυχία.

Μετά από 4,5 μήνες προάχθηκε σε Customer Support & Sales Manager. 

Από τον πρώτο χρόνο ανάληψης των νέων εργασιακών καθηκόντων της, βοήθησε στην αύξηση των εσόδων της εταιρείας κατά 13,5% και περισσότερο, ενώ σε διάστημα περίπου 2 χρόνων αύξησε τα έσοδα της εταιρείας κατά 40%!
Αυτή τη στιγμή, η Δάφνη έχει ως βασικό στόχο να χτίσει τη μεγαλύτερη ομάδα σε ό,τι αφορά το customer support & sales. Οι δεξιότητες, οι δυνατότητες, οι γνώσεις για την εταιρεία και η ηγετική της προσωπικότητα, είναι αυτά που την ξεχώρισαν και την κατέστησαν την ιδανική υποψήφια για τη θέση της Customer Support and Sales Manager της Ergodotisi.

Η Δάφνη ολοκλήρωσε το 2015 τις σπουδές της στο Τμήμα Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Έπειτα, συνεργάστηκε για 4 χρόνια με την TSYS, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Όσοι έχουν συνεργαστεί με τη Δάφνη, την περιγράφουν ως ένα ανθρωποκεντρικό άτομο, με πειθώ, ενεργητική ακρόαση και υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη. Αυτές οι εξαιρετικές ικανότητές της, την βοηθούν να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της εταιρείας!